Drop Dead Diva

Olen 25-vuotias jyväskyläläinen nainen.
Blogissani kerron elämästäni, koiristani: Lotasta & Lumista,
unelmistani, vapaa-ajastani, harrastuksistani sekä hankinnoistani.
Työskentelen yksityisessä päiväkodissa ja rakastan työtäni! Ammattini saattaa myös vaikuttaa ajatusmaailmaani... :)

17. syyskuuta 2012

Älä lue...

Kyllä taas on aikaa viime päivityksestä... Mulla on ollut monta ideaa mielessä mistä kirjotan ja kuvia säilössä useampaankin tekstiin. Silti vaan en oo kirjottanut.

Mulla on ollut paljon asioita mielessä. Lähinnä oon pohdiskellut itseäni ihmisenä. Jonkinlainen itsekriittisyyden vaihe meneillään ehkä ensimmäistä kertaa elämässä. Lisäksi iltaisin on työasiat mielessä ja mietin omia sanomisiani ja muidenkin sanomisia kyllä. Millä siitä pääsis eroon?!
Tarkkailen omaa käytöstäni ja pohdiskelen aina mitä olis pitänyt tehdä/sanoa/viestiä tai olla tekemättä/sanomatta/viestimättä.
En ole tyytyväinen itseeni.

Lisäksi musta tuntuu, että mulla ei ole mitään päälle pantavaa ja laihduttaakin pitäisi.

Kuitenkin mulla on hyvin suuri onnellisuuden tunne, mun elämässä on kaikki hyvin. Ihania suunnitelmia, kotona on mukavaa, ihana mies ja ihanat koirat! Näin innoissani en ole koskaan ennen ollut tulevaisuudesta!!



Ristiriitaista. Tiedän. <3

Xo Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielelläni vastaan jos haluat kysyä jotakin tai tietää jostakin asiasta enemmän!
Myös rekisteröimättömät voivat vastata.