Drop Dead Diva

Olen 25-vuotias jyväskyläläinen nainen.
Blogissani kerron elämästäni, koiristani: Lotasta & Lumista,
unelmistani, vapaa-ajastani, harrastuksistani sekä hankinnoistani.
Työskentelen yksityisessä päiväkodissa ja rakastan työtäni! Ammattini saattaa myös vaikuttaa ajatusmaailmaani... :)

4. lokakuuta 2012

Siskoni mun

Viime viikonloppuna olin Tampereella ja vietin aikaa kotona äidin ja siskon kanssa.
Perjantaina vietettiin iltaa perheen kanssa kotona. Lauantaina aamupäivällä lähdin siskon kanssa kaupungille shoppaileen. Sainhan kuitenkin yhden parhaista makutuomareista mukaani, lucky me! :)





Löytyihän sieltä kaupungilta myös jotain ihanaa uutta!
Näillä ihanuuksilla vaan on todella huono ajaa autoa ja autohan on mun pääasiallinen kulkuväline. Siksi en niitä niin niin paljon pysty käyttämään. Tokihan voisin kokeilla ajokenkien vaihtamista jalkaan.
Tarkkasilmäisin ehkä huomaa, että kengät on samat kuin siskollani Ilsellä jalassa.
Hah, kyllä ostin samat kengät! :)



Kengät Spirit Store 70e.

Lauantaina illalla suuntasin parhaanystäväni luokse katsoon elokuvaa ja valmistaan hyvää ruokaa. Nam!
Fetasalaattia, naudan sisäfilepihvi ja valkosipuli-kermaperunat.


Sunnuntaina menin katsomaan veljen ja veljen avovaimon pientä ihanaa Penni koiranpentua. On muuten Siirin kesäinen pentu! Mun äidillä on ylpeä tuplamammakoira. :)

Penni & Lumi

Penni

xo, Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielelläni vastaan jos haluat kysyä jotakin tai tietää jostakin asiasta enemmän!
Myös rekisteröimättömät voivat vastata.