Drop Dead Diva

Olen 25-vuotias jyväskyläläinen nainen.
Blogissani kerron elämästäni, koiristani: Lotasta & Lumista,
unelmistani, vapaa-ajastani, harrastuksistani sekä hankinnoistani.
Työskentelen yksityisessä päiväkodissa ja rakastan työtäni! Ammattini saattaa myös vaikuttaa ajatusmaailmaani... :)

17. huhtikuuta 2012

Kevätflunssaa

Heijs!
Iskeekö se kevätflunssa mulle nyt kun terveenä oon selvinnyt koko syksyn-talven... EI SOVI!! Olo alkaa oleen melko tukkoinen...
Mulla ois kaikkea kivaa tiedossa, niin töissä kun omassa elämässäkin joten nyt ei saa sairastaa. Kiitos!
Tänään vietettiin ihania merirosvoiltamia, kaikkien työkaverien ja hoitolasten kera! <3 350 lasta ja lasten perheet sekä seitsemän talon ihanat TARHANTÄDIT osallistuivat tapahtumaan. Kuva lopussa todistusaineistoksi. :)
Ulkoilu koirien kanssa on ihanaa keväisin. Ihanaa kuraa ja hiekkaa, ah!
Kokeilkaa muuten Instagrammia kaikki joiden puhelimiin sen saa ladattua! Oon aivan rakastunut niihin kuviin jota sillä saa! <3
Meitsi sippaa tähän BigBoy -säkkituoliin!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielelläni vastaan jos haluat kysyä jotakin tai tietää jostakin asiasta enemmän!
Myös rekisteröimättömät voivat vastata.