Drop Dead Diva

Olen 25-vuotias jyväskyläläinen nainen.
Blogissani kerron elämästäni, koiristani: Lotasta & Lumista,
unelmistani, vapaa-ajastani, harrastuksistani sekä hankinnoistani.
Työskentelen yksityisessä päiväkodissa ja rakastan työtäni! Ammattini saattaa myös vaikuttaa ajatusmaailmaani... :)

5. huhtikuuta 2012

Talven riemuja Suomutunturilla

Ensimmäinen laskupäivä takana. Ilma oli aivan huikean hieno, aurinko paistoi lähes koko päivän kirkkaalta taivaalta. Rinteet oli hyvässä kunnossa ja ihmisiä oli sopivasti. On kivaa,että ei ole ainoana mäessä mutta ei tarvitse myöskään jonotella hissiin.
Alun jännittämisen ja ensimmäisen laskun jälkeen laskettelu sujui hyvin. Eiköhän se tässä neljän laskupäivän aikana muistu täysin mieleen! :) Siitä kun viimeksi oon laskenut suksilla on varmaan kymmenisen vuotta... Yläasteella vaihdoin lumilautaan josta ei kyllä koskaan tullut mun juttua. Oma lauta mulla on ollut nyt vissiin neljä vuotta ja sillä on laskettu nolottavasti vain kaksi kertaa... :/
Lapsuudessa perheeni lasketteli hyvin ahkeraan. Ihania muistoja koko perheen laskettelureissuista on paljon. Ikää ei ole ollut varmaan kolmea enempää kun sukset on laitettu jalkaan. Pasi tokaisi tähän, että sukset kolmevuotiaalle jalkaan ja tönäistään mäestä alas. Ei niin!!! :D
Vanhimmasta veljestäni on huikaisevia kuvia Itävallan Alpeilta, jossa minäkin olen syntynyt, kun hän laskee kolmevuotiaana syöksylaskua alas...
Tämän päivän saldo 4 helpohkoa rinnettä, 0 kaatumista, aurinkoa 6 tuntia.
Olo on kun Alpeilla olis kun ruuaksi saa wienerschnitzeliä. <3 Joka sattuu oleen mun lempiruokaa Itävaltalaistaustan takia.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielelläni vastaan jos haluat kysyä jotakin tai tietää jostakin asiasta enemmän!
Myös rekisteröimättömät voivat vastata.