Drop Dead Diva

Olen 25-vuotias jyväskyläläinen nainen.
Blogissani kerron elämästäni, koiristani: Lotasta & Lumista,
unelmistani, vapaa-ajastani, harrastuksistani sekä hankinnoistani.
Työskentelen yksityisessä päiväkodissa ja rakastan työtäni! Ammattini saattaa myös vaikuttaa ajatusmaailmaani... :)

10. lokakuuta 2011

Oi sunnuntai. Huomenna on maanantai.

Kuinka paljon onkaan taas tapahtunut asioita.
Lumi 8.10.11
Mikä nyt itsellä päällimmäisenä mielessä: sain töitä tällä viikolla. Alotan Jyväskyläläisessä yksityisessä päiväkodissa lastenhoitajana, se alkaa marraskuun alussa ensin palkallisena harjoitteluna ja jatkuu siitä toukokuun loppuun asti äitiysloma sijaisuutena. Oon siis aivan äärettömän onnellinen ja tyytyväinen itseeni, lisäksi loputtoman kiitollinen ihmisille jotka suosittelivat mua. Eli KIITOS Johanna ja Sanna!!

En nyt saa lisättyä tuohon Lotan kuvaan kuvatekstiä. Mutta siinä on siis Lotta 8.10.11. Lotasta saa huonosti kuvia, varsinkin mun puhelimella jossa ei ole salamaa. Ja tuo Lotan sängyn tyyny on musta ja Lotta on hyvin vaikea erottaa siitä välillä. :)

Oon tehnyt hankintoja koulua varten. Mun pitää tehdä materiaalikansio koskien tulevaa päiväkoti työskentelyä. Materiaalikansioon kerätään siis loruja, lauluja, leikkejä, askarteluja ym. Tässä siis kirjoja joita hankin, niissä on paljon sisä- ja ulkoleikkejä, loruja ja lauluja. Lisäksi mulla on paljon artikkeleita otettuna talteen koskien ajankohtasia asioita lapsista, ne laitan myös kansioon liitteeksi. Olen tehnyt tähän mennessä lorukortteja ja kirjoittanut loruja ja lauluja ylös.


H&M n. 30e.
Hennesin paketti saapui viime viikolla. Ah, rakastan kenkiä jotka mm. sain sieltä. Mun sisko, Ilse hankki saman tyyppiset jo varmaan vuosi sitten ja siitä asti olen kanssa halunnu tollaset. Ilsen kengissä vaan on melkolailla korkeammat korot kun mulla.

Tällä viikolla oli torstaina Kauppakadun Approbatur. Suoritin Cum Laudea ja Pasi suoritti (niinkun melkein kaikki meidän porukasta) Tohtoria. Pasin veli Riku suoritti yhtä ylempää arvosanaa kun minä, mikähän se oli....?
Cum Laudessa pitää naisten juoda 10 ja Tohtorissa miehet juo 19. Kaikki suoritti kyllä kunnialla loppuun.! Jatkopaikka oli Senssillä... Eipä ollut muuttunut Kharman ajoista yhtään. Oli huippu esiintyjä, Rico Tubbs ja Axl Smithkin aina välillä. Hyvää tanssimusiikkia soittaa varsinkin tuo Rico Tubbs. Suosittelen. :) Hauska juttu, että tuo henkilö on mulle "tuttu" entuudestaan. :)


Hiuslisäkkeet mulla on odottanut kaapissa jo varmaan kuukauden. Nyt olin kampaajalla. Hiukset värjättiin semmoseksi kylmän vaaleiksi. Vähän semmonen toffeen sävy tms. Rakastan näitä pitkiä hiuksia. Mittaa pidennyksillä on 45cm. Ne on ostettu Iso-Britanniasta nettikaupasta. Hintaa pidennyksillä noin 60e. Värjäys maksoi 90e ja sitten ostin Fudgen, Clean Blonde, Violet toning shampoo. Eli siis hopeashampoo maksoi 20e. Mulla ei ole ennen ollut tarvetta hopea shampoolle joten nyt tarvi semmonen hankkia vaaleille hiuksille.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielelläni vastaan jos haluat kysyä jotakin tai tietää jostakin asiasta enemmän!
Myös rekisteröimättömät voivat vastata.