Drop Dead Diva

Olen 25-vuotias jyväskyläläinen nainen.
Blogissani kerron elämästäni, koiristani: Lotasta & Lumista,
unelmistani, vapaa-ajastani, harrastuksistani sekä hankinnoistani.
Työskentelen yksityisessä päiväkodissa ja rakastan työtäni! Ammattini saattaa myös vaikuttaa ajatusmaailmaani... :)

4. marraskuuta 2011

'Cause you're beautiful, Drop Dead.

Tänään oli mun lähihoitajakoulutuksen viimeinen tentti. Olo on mitä mahtavin!! Maanantaina on opinnäytetyön esitys ja sitten alkaa harjoittelu. Joulukuu lähenee todella nopeasti ja samalla valmistujaiset. Hametta pitäisi alkaa etsimään. Mun ylioppilasmekko oli punainen, nyt haluaisin ehkä mustan. Toisaalta ammattilakki on violetti/musta, että violettikin voisi olla. Malliksi olen ajatellut joko kynämallista tai sitten a-linjaista. Ja lyhyttä hametta. Pitkä ei ole 155 senttiä pitkän juttu!

Mielipide: Samsung Kies on mun mielestä erittäin huonosti toimiva. Se puhelimen yhdistäminen on jotenkin aina kauhean hankalaa.
Yhdistääkö... Ei yhdistä...
On se kummallista että voi olla niin hankalaa USB-johdolla yhdistäminen. Toinen asia mikä samassa ohjelmassa on hyvin ärsyttävää on se, että kaikki kuvat pitää joka kerta ladata uudelleen kun niitä haluaa siirtää koneelle. Miksi ei voi vaan saada suoraan uusia kuvia joita ei ole vielä siirretty. Niin mulla oli aikanaan Nokiassa..Kaikesta huolimatta sain taas kuvia siirrettyä koneelle.

Lumi oli askarrellut taas kotona kun saavuin shoppailemasta.. Nalle oli tyhjennetty.

Nyt hankin hetken kuolaamani punaiset Converset! Nam, ne on ihanat!! Meinas olla muutamasta paikasta koot loppunut mutta onneksi löytyi. Mun jalka on 36 ja monesti on pienimpiä kokoja juuri se yksi kappale. Ne oli alennettu 80 eurosta 65 euroon. Pelkkää säästöä. :)
Punainen on ollut mun lempiväri pitkään mutta viime vuosina en ole sitä väriä kauheasti käyttänyt/hankkinut. Nyt oon sen taas löytänyt. Kyllä se vaan tummalle naiselle sopii.


 Mää oon hurahtanut aivan askartelu tarviikkeisiin ja nyt ostin kultaisen leimasin värin. Leimasimen ostin pari päivää sitten. Musta niin kivat! <3 Toi tussi on aika mahtava. Se on hopea tussi jossa tulee pinkit reunukset paperiin. Ainoona miinuksena huomasin kotona, että ihan tavalliselle tulostuspaperille kirjotettaessa tulee hyvin paljon läpi. Eipä se kun sen huomioi kortteja ym. tehdessä. Mun askartelulaatikko alkaa oleen aika hyvin varustettu kun vain pääsis tosi hommiin. Materiaalikansioon oon kyllä päässyt käyttämään mun tarvikkeita. :)


Sain äidiltä mun mummin vanhoja astioita. Aivan ihania. Ne on Niin hienoja ja retro henkisiä. Pakkaan oman astiastoni hetkeksi pois ja otan uuden ihanan astiaston tilalle. Kaikki astiat on kuin uusia.

Tässä ihana emalinen kattila. Väirtys on oikeasti kirkkaampi. Pohja on keltainen ja kirkkaan punaiset kukat. Kattilassa on kahva. Pieni kastikekattila.
 
 Tämä kattila on ihana tumman ruskea. Emalinen myöskin.

 Nämä kulhot on ruskehtavat ja lasiset. Love it! Pienempi on aikalailla Mariskoolin
kokoinen ja isompi on aika iso.

 Teepannu. Ja mitenkä rakastan tätäkin. :) En malta odottaa ihania teehetkiä. :)

 Tämä on astiaston ensimmäinen osa. Kahvallinen tarjoiluastia.
Väri on ruskea, hieman vihertävä.

 Tarjoilu astia.

 Syvälautanen. Ne tuleekin tarpeeseen kun meillä ei ole ollut kunnollisia kun mun
Origo-astiastoon ei kuulu syviälautasia.

Ruokalautanen. Virheettömia kaikki.

Ihania pimeitä ja tunnelmallisia iltoja kaikille!!
Alan vielä tekemään opinnäytetyön power point esitystä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielelläni vastaan jos haluat kysyä jotakin tai tietää jostakin asiasta enemmän!
Myös rekisteröimättömät voivat vastata.