Drop Dead Diva

Olen 25-vuotias jyväskyläläinen nainen.
Blogissani kerron elämästäni, koiristani: Lotasta & Lumista,
unelmistani, vapaa-ajastani, harrastuksistani sekä hankinnoistani.
Työskentelen yksityisessä päiväkodissa ja rakastan työtäni! Ammattini saattaa myös vaikuttaa ajatusmaailmaani... :)

2. marraskuuta 2011

Entten, tentten.. Opinnäytetyö valmis!

Kiire, kiire, kamala kiire!!
Tosiaan oon ollut kauhean kiireinen. Mutta nyt on se tämän syksyn suuri projekti kansissa.


Oon enemmän kuin tyytyväinen opinnäytetyöhöni! Oikeasti voin olla ylpeä ja tyytyväinen siihen, että kaikkeni olen antanut tälle työlle ja panostanut siihen täysillä. Katsokaa sivupalkista opinnäytetyöni sisältö jos kiinnostaa enemmänkin. :)

Pitkästi en ehdi kirjoittaa kun huomenna Lapsen Fyysisen Kehityksen tentti ja torstaina Lapsen Psyykkisen Kehityksen tentti... Lukemista siis edessä... Laitan vaikka viikonloppuna lisää opinnäytetyöstäni ja esimerkiksi materiaalikansiosta jonka tein seuraavaa päiväkotiharjoittelua varten. Lorupussista jne..
5 päivää koulussa istumista enää. Opinnäytetöiden esitykset vielä jäljellä. Stressihän tässä pukkaa kun tentit ja erittäin kiireellinen harjoittelu johon kuuluu 4 toimintatuokioa ja näyttökin alkaa jo viikolla 2.

Hankinnassa seuraavaksi: punaiset converset!!



Halloween pukuni uuden työpaikkani karmeista juhlista!
Ihania tulevia työkavereita mulla!


Elämä on ihanaa!!







Tässä ihana rusetti jonka oon ensimmäisen kerran nähnyt pikkusiskollani. Halloween juhliin päätin kokeilla sitä. Ja oli aivan nappi valinta! :) Mun hiukset ei vaan ihan pituudeltaan riittänyt noin muhkeaan rusettiin kuin videossa.


Nam! ;)


tämä on takaa


tämä edestä illan päätteeksi jo ehkä hieman lässähtänyt.
Saisi olla vielä muhkeampi.
Tykkään silti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielelläni vastaan jos haluat kysyä jotakin tai tietää jostakin asiasta enemmän!
Myös rekisteröimättömät voivat vastata.