Drop Dead Diva

Olen 25-vuotias jyväskyläläinen nainen.
Blogissani kerron elämästäni, koiristani: Lotasta & Lumista,
unelmistani, vapaa-ajastani, harrastuksistani sekä hankinnoistani.
Työskentelen yksityisessä päiväkodissa ja rakastan työtäni! Ammattini saattaa myös vaikuttaa ajatusmaailmaani... :)

12. tammikuuta 2012

Ihana arki

Johannan luona lapsenvahtina. Tytöt pelaa wiittä keskikerroksessa ja kinastelee säännöllisesti... Onneksi osaavat itse ratkoa kinansa. Varmasti kolmen tyttölapsen perheessä tottuu ratkomaan omat riitansa. Onhan mullakin kolme sisarusta ja on tottunut siihen, että aina ei olla kaikesta samaa mieltä.

Tavattiin Johannan kanssa Synergia Areenalla koska tytöillä oli luistelua siellä minihallissa. Seuraavana vuorossa olivat kelkkaluistelijat, tyttöjä kiinnosti kovasti katsoa heidän menoaan. Uskomattoman hienon ja ketterän näköistä. Jääkiekkovarusteet, pelipaidat ja kaikki. Kunnon peli tulossa! Olisi hienoa päästä joskus itsekin koittamaan.

Oon palannut kolmen viikon joululomalta takasin töihin. Lomalla oli erittäin mukavaa mutta todella mukavaa on myös palata töihin, ihanaa nähdä lapset! Mieli on täynnä intoa ja iloa olla töissä. Toisaalta puuttuu niin paljon ideoita vielä, että voisin vain ideapankista nappasta odotteluajalle tai siirtymätilanteeseen tekemistä. Ehkä suurimpana probleemana on se kun en osaa meidän päiväkodissa laulettuja lauluja. Niitä mitä itse osaan, ei lapset osaa. Tokihan voisin opettaa uusia lauluja lapsille... Tiedän että ajan kanssa sitä oppin minäkin.. Muttakun turhauttaa!

Tällä hetkellä arki tuntuu todella ihanalle: ei enää koulussa istumista, ei lukemista, ei ryhmätöitä, ei tenttejä. Saan käydä töissä ja kaikki sen yli jäävä aika on vapaa-aikaa. Lisäksi mulla on se onni, että mun työajat on hyvät. Ei tarvitse enää istua kaupassa kesähelteellä toppatakki päällä, työ ajat eivät ole enää 11-21 ja joka päivä.. Just sellainen päivätyö jollaista oon toivonutkin! Ah ihanaa!

Mulla on miljoona asiaa jotka haluan toteuttaa... Nyt mulla on aikaa.

Lupaan olla myös ahkerampin blogin kirjoittaja nyt kun on sitä aikaa!

Hellurei ja hellät tunteet!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielelläni vastaan jos haluat kysyä jotakin tai tietää jostakin asiasta enemmän!
Myös rekisteröimättömät voivat vastata.