Drop Dead Diva

Olen 25-vuotias jyväskyläläinen nainen.
Blogissani kerron elämästäni, koiristani: Lotasta & Lumista,
unelmistani, vapaa-ajastani, harrastuksistani sekä hankinnoistani.
Työskentelen yksityisessä päiväkodissa ja rakastan työtäni! Ammattini saattaa myös vaikuttaa ajatusmaailmaani... :)

14. tammikuuta 2012

Ihanaa viikonloppua!

Viime viikko töissä oli ihana. Mutta se tunne joka mulla oli koko perjantai päivän: tänään alkaa viikonloppu! Kokonaiset kolme päivää kotona. Ei viikonlopputöitä, ei kouluhommia... Taivaallista!
Huomenna, sunnuntaina Lotalla on trimmaaja aamupäivällä mutta siinä mun koko viikonlopun ohjelma! Pasi on kisoissa Vantaalla.


Perjantaiksi tuli sopivasti Täydellisten Naisten kuutos kausi postissa. Arvata saattaa että viikonloppuna ohjelmassa on ollut Täykkärit maratooni! <3
Täydelliset Naiset on mun mielestäni nerokkain sarja mitä oon nähnyt! Love it!


Mikä tärkeintä: tänään on Pasin 24-vuotis syntymäpäivä! Valitettavasti Rakkaani on kisamatkalla mutta juhlitaan syntymäpäiviä puhelimen välityksellä ja sitten myöhemmin yhdessä! <3 


Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielelläni vastaan jos haluat kysyä jotakin tai tietää jostakin asiasta enemmän!
Myös rekisteröimättömät voivat vastata.