Drop Dead Diva

Olen 25-vuotias jyväskyläläinen nainen.
Blogissani kerron elämästäni, koiristani: Lotasta & Lumista,
unelmistani, vapaa-ajastani, harrastuksistani sekä hankinnoistani.
Työskentelen yksityisessä päiväkodissa ja rakastan työtäni! Ammattini saattaa myös vaikuttaa ajatusmaailmaani... :)

17. maaliskuuta 2012

Blogin uusi elämä

Pitkään olen miettinyt blogini ulkoasun päivittämistä. Olen seurannut useita hyviä blogeja ja pitänyt niiden pelkistetystä ulkoasusta. Minä kun en ole pelkistetty... <3 Mää vaan olen sellainen et pidän kaikista punaisen erisävyistä.

Kokeilen nyt tällaista valkoista ulkoasua ja mietin pidänkö siitä...

Ps. Kaikki voivat nyt kommentoida blogiani (vaikkei sinulla olisi Google-tiliä!).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielelläni vastaan jos haluat kysyä jotakin tai tietää jostakin asiasta enemmän!
Myös rekisteröimättömät voivat vastata.