Drop Dead Diva

Olen 25-vuotias jyväskyläläinen nainen.
Blogissani kerron elämästäni, koiristani: Lotasta & Lumista,
unelmistani, vapaa-ajastani, harrastuksistani sekä hankinnoistani.
Työskentelen yksityisessä päiväkodissa ja rakastan työtäni! Ammattini saattaa myös vaikuttaa ajatusmaailmaani... :)

17. maaliskuuta 2012

Parhautta

Lauantai lähti käyntiin ihanasti. Sain nukkua ja herätä rauhassa. Parhautta <3
Puoliltapäivin lähdin innolla zumbaan. Tunnin pitikin tietämättäni kuntoklubini brasilialaisvahvistus. Oon kuullut, että hänen tunnit on tosi suosittuja ja todella hyviä. Olin siis arvatenkin innoissani.
Tunti oli raskain ja tehokkain millä oon koskaanu ollut! Nyt sain todella sen fiiliksen, että vatsa, kyljet, hartiat ja jalat kiittää. Vatsa- ja kylkirutistuksia oli huiman paljon ja tunnin jälkeen heikotti varmasti jokaista zumbaajaa. Lisäksi se oli erittäin kivaa! Aion siis ahkerasti seurata kuntoklubini fb-sivuja ja bongata kaikki hänen tuntinsa!



Kotona odotti ihana yhteinen ruoanlaitto hetki ja leivottiin uuniin ihana suklaakakkukin!
Ai että tuli hyvää! Iltapäiväksi meillä oli uusin Harry Potter vuokrattuna.
Nyt kahden tuhisevan koiran kanssa ansaitusti sohvalla!



Sain vihdoinkin aikaiseksi ladattua koneelleni Picasan ja innostuinpa muokkaamaan kuvia. :)

Tässä vielä helmi jonka löysin arkistoista. Kuva on mun synttäreiltä viime vuodelta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mielelläni vastaan jos haluat kysyä jotakin tai tietää jostakin asiasta enemmän!
Myös rekisteröimättömät voivat vastata.